RAMADHAN 1433


Wah^^ Salamun’alaikum semua-semua. Harap sihat sentiasa.

Saya dah berubah. Sangat-sangat. Mungkin boleh dikatakan bertambah jelek. Saya tak bangga dengan kejahatan yang saya buat tapi bolehkah jangan kamu dan kamu yang selalu beranggapan…

Too much expectation, too much frustration.

Orang memang suka berubah. Ya, seharusnya berubah ke arah yang baik dan saya cuba tetapi terlencong. -.-

Ramadhan datang lagi. [Ya, saya datang…=)]

Berpulun-pulun dosa lepas tak terampun. Kata ‘Maaf’ diulang-ulang lagi. Kenapa sukar mengikhlaskan kesalahan orang? Busukkan hati saya?  (-.-)
Maaf, maaf dan maaf. Semoga kata maaf tidak terzahir dimata dan dibibir. Moga datangnya dari hati.

Jadi, saya ingin memohon maaf,maaf dan maaf atas perkataan, perbuatan dan niat yang selalu menjelaskan dan yang menyembunyikan yang memang ia boleh dikategorikan menambah beban bahu kiri dan melajukan tulisan malaikat kiri yang setia dengan tugasnya.

Saya Siti Hanisah Binti Mohd Ali memohon maaf.

[Tulisan yang tiada erti juga bahasa hati hanya buat ia sepi.]

Salam menyambut Ramadhan kepada semua. Ingin menjadi memburu seperti kalian. Tetapi sering terkandas dan tersesat tak jumpa jalan pulang. Bila jumpa, mata pura-pura tak nampak. Apatah lagi bahasa hati yang sering tak sefahaman dengan bahasa badan. Hati kata sayang, akal kata jangan.

Selamat menyambut Ramadhan Kareem…J

~Senyumlah Meski Dihati~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS